dont stop believing

Inte pigg för fem öre. Har i princip sovit hela dagen, drog till coop en snabbis å handlade litta käk. Sedan lagade jag och Nathalie middag, köttfärssås å spaghetti (!!!). Nom nom vare. Kul att jag och Natha satt å pratade om hur köttfärs smakar, bara för att jag totalt glömt bort smaken. Vi sa osså att någon dag ska vi dra till Max osså ska jag köpa en hamburgare haha. JA har välkomnat köttet tillbaka i mitt liv. Efter maten sov vi igen, klev upp precis innan 9 för att se BB. Fy, hur sliten som helst. Känner mig bakis :s
Tagga vattenkrig på skolan imorgon? Inte direkt. Lär vara tjörmig för lär vara trött som fan, och jag ska fan vattna på 3:orna som vattnar på mig. Ha-ha. Men nu ska jag gå tillbaka till BB! ♥


"Du är vacker som du är, du måste vara som du var.
Det är knappast fel på dig, det är fel hur världen är idag
Knyt båda nävarna och fokusera på nåt bra
för innerst inne vet dom om att dom har fel och du är underbar"

Underbar med Fronda. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0