storstädning!

Städar med Nathalie, men har just nu en paus och pratar om dramat. Helvete alltså, detta kan gå rent åt helvete. FUUUUUUUUUCK. Hoppas innerligt att det löser sig och att det inte blir värre, men jag vet att det kommer bli värre och det kommer verkligen inte lösa sig.

Men vi släpper det nu. Mötte Adam på coop för lite rådgivning och jag fick choklad! Hallelujah. Sedan kom vi på att vi ska ha Vänner maraton, kuuuung. Och imorgon får jag träffa min gryyymt saknade vän Lisa! Hon och hennes kompis slaggar i lägenheten osså, så beger dom sig till Piteå på torsdag morgon :) Men nu ska vi typ gå en sväng till handlarn, puss! Kastar in en gammal, charmig bild. Haha, love it!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0