the fire's in their eyes and their words are really clear, so beat it

Fyfan! Varmt som satan. Vi höll på att kvävas på jobbet, skulle måla en fucking lekstuga. Visst, de är förbannat kul att måla, men inte när de är så kvavt så man måste gå ut varannan minut. Vi målade alltså insidan. Fick dock apelsiner & pigelin sedan! Nom nom. Ska strax he igång en tvätt, sedan börja jobba här hemma. Jobba jobba jobba. Helt slut redan! Men men. Ska osså packa inför fredag. Sen drar jag nog ut, så ska skynda mig som tusan! Som sagt så har planerna smidits stort inför helgen & veckan som kommer, and it keeps on going! Jag har sagt detta tusen gånger, men jag är så galet jävla taggad! FYFAN SÅ BRA DE KOMMER BLI! Åker tillbaka till mina älsklingar i Arjeplog nästa vecka någongång, och stannar över silveryran. Efter det blir de skell igen för trästocks och seeeeeen SKÅNE MED BÄSTI!! ♥♥♥


Ang. inlägget nedan. Jag tänker inte ta bort det för jag tycker fortfarande så, men var dock lite väl arg när jag skrev det. Grejen är att ni har ingenting att vara oroliga över. Vad tror ni riktigt kommer hända? Jag är glad att ni bryr er om mig & klart jag bryr mig om er med. Men förstå att det är mitt liv och så länge jag mår bra, fattar jag inte varför ni gör en sån big deal av detta.

Kommentarer
Postat av: David

KUL FÖR DIG

2011-06-29 @ 17:01:42
Postat av: Myy

JAPP!

2011-06-30 @ 00:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0