Juni 28, 2011

Målade min svarta mobil vit idag på jobbet. Haha! Borde fan bli konstnär. Vi lyssnade på världens roligaste radioprogram. Det handlade om märkliga namn. En skidresort hade fått en bokning av Talle Langballe, sedan var det ett par då bruden hette Eva stake och killen hette nånting Styv. Så på deras gemensamma brevlåda stod det Styv Stake. HAHAHA fattar ni hur kul vi hade ? Iaaaaf, slutar jobbet på fredag och då börjar sommarlovet på riktigt! Det har smidits planer rejält för de kommande veckorna, SÅÅ JÄVLA AWESOME! Ska hoppa in i duschen nu sedan börja jobbet här hemma för att få ihop litta caaaaash till helgen. Så ska göra de så snabbt jag bara kan, för sedan blir det bus med bästi! ♥ Ska dock försöka lägga mig tidigare ikväll, har blivit så sent varenda jävla kväll i drygt 3 veckor nu. Kom hem 2 igår, och däckade kring 4. Du vet att jag älskar dig och finns alltid. Skönt att vi pratade ut allihopa ändå! ♥  Så nu ska jag skynda mig, måste hinna få i mig lite käk osså. Men nu börjar jag nysa som besatt, kattjävlar. Så jag ska springa och göra undan allt jag måste hinna med nu! Kastar in bilden på mobilen, PUSS ha en fin dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0