we could have had it all

Precis kommit hem. Kvällen har spenderats med Isa, började med litta alkohol, men eftersom de var så galet dött i arjeplog så gav vi upp och bestämde oss för att spara spriten till imorgon! Kvällen slutade i rökkåtan med putte :-) Haha, denna vecka kommer bli galen. Nyktert tisdag - alkohol resten av dagarna! Förutom söndag då jag förhoppningsvis hoppar på bussen och åker till mitt älskade Skellefteå! Lär vara nyktert en eller två dagar då, sen KÖR VI IGEN :D Trästocks förfan! Och då har jessica dumpat mig. bitch.. Hon ska alltså till bulgarien och supa jävel, UTAN MIG ?! Nä, inte okej alltså.. Weeeeeeeell, inte alls länge kvar tills jag och bästi drar till skåne!!!!!! FY SÅ BRA. Älskar bruden så mycke och de kommer bli såå jävla KUNG ! ♥  Men nu kurrar magen, så ska springa  och göra mig lite käk! Måste handla imorgon. Päronen är ju utomlands, men mami har lämnat konsum-kortet så jag slipper betala maten själv iaf. Har alltså dryg 450 spänn att leva på i 3 veckor. o.m.g. Men nu svamlar jag bara. Kör på en oldie, men jag och Isa tog endel fula bilder ikväll haha, så dom lär dyka upp senare.

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0