every night we fight to get a little high on life

Jahapp. Alla sover, själv är man pigg som en lärka. Hmm, what to do? Får väl slå på en film. Isabelle skulle komma förbi med vovven kring 12 imorgon, ser väl om hon kommer ihåg de eller inte! Annars sover jag nog till typ 6 imorgon.. Kom på att jag höll på med en lista tidigare, som jag gav upp med. Men, kör väl med nästa grej på listan hehe. Sen slår jag på någon bra film! :)


Dag 8 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade.

Hm, vet inte riktigt om detta räknas som dålig vana, men de borde göra de. När jag är d minsta irriterad, kastar jag ur mig en massa skit som jag inte menar. Kommer inte nådiga grejer ur min käft, och jag har fått folk att börja flänna (gråta för er som inte fattar haha). De är något jag måste få bort, och önskar att jag inte hade. Dvs min korta stubin, och vanan av att såra människor som faktiskt betyder galet mycket för mig, bara för att jag är på dåligt humör.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0