sommarvals

Morrn! ♥ Vaknade för en lillestund sen. Snackade lite med Jessica innan hon gick och la sig igen. Folket ligger typ däckade lite här och var. Haha! Nejmen awesome kväll igår! Startade som sagt hemma, körde ölspelet med en massa randoms osv. Sedan begav sig lite folk till stadsfesten & kvar var jag,jessica, emil & oscar. Körde på lite dunkadunka i bilen innan vi pallrade oss till stadsfesten. Ska ALDRIG mer åka karusell full. Fyfan. Dock gick de nerförs ju mer sent de blev (säger man så?) och humöret var verkligen inte på topp. Mer än så behöver jag inte säga, däckade iaf kring 5-6. Men ikväll kör vi all in! Jag och min fina Jessica. Måste dock handla lite käk först, de enda vi har i kylen just nu är typ sprit och ketchup hahaha. Vi har en cola osså iofs. Ska sova en stund till, sedan blire fix osså kör vi igen! Ha en toppenfin dag/kväll/natt! ♥ PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0