sliten krigare

Har kommit hem från en snabbis på stan. Åkte karusell första gången nykter på hela helgen, blidde typ kär i han som jobbade där. Hehe.. Bakiskäk på dallas osså, mötte Jessica, Oscar & Emil dänna. Igår var vi då på stadsfesten. Har aldrig mått så illa i hela mitt liv. Sedan sa jag att jag aldrig skulle åka karusell full igen (åkte ju i fredags full), självklart gjorde jag det igår och efteråt ville jag fan bara dö, honestly. Sneade väl litta osså haha, FYFAN inte kul nånstans. Men ska inte gå in mer på gårdagen - innan det gick utför var de svinkul! :-) Måste osså säga ett stort fett jävla TACK till mina underbara vänner. Hade det inte varit för er hade jag väl dödde haha, så PUSSSS ! ♥
Ikväll tar vi det lugnt verkar det som, skräckfilm hos Adam. Eller Rudolf med röda mulen hos John? Haha! Ser vad kvällen bjuder på, om det blir ändrade planer eller så! Men har haft en awesome helg trots lite problem osv, och har mina vänner att återigen tacka för det. Nu ska jag nog gå och ta en välbehövlig dusch. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0