seeing is deceiving, dreeming is believing

23 grader och jag dör. FUCK jag vill att de ska regna .. Är nog den enda som blir deprimerad när de är så varmt. Iaf, Nathalie dumpar mig och åker hem idag :( Ska nog följa henne till stan och se om jag hittar något på rean som får följa mig hem. Efter de blire fiiix, sen kör vi! Åker till Arjeplog imorgon om jag inte är allt för bakis! :) Ska gå och ta mig en bit vattenmelon, sen steka lite på altanen. Lär palla max fem minuter, sen kommer nog svordommarna. Å där vi bor finns de ingen minsta lilla skugga, och inte heller blåser det, bara vindstilla. Fuck this shit. Haha, nej ska sluta klaga. Skönt me värme, dock vill jag kunna vara ute utan att känna mig döende! Meeeeeen, ha en bra dag! I WILL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0