jag tror mitt hjärta blöder

Today i dont feel like doing anything.. Har verkligen varit en sån dag! Lite synd dock att de är så typ första dagen på länge som de är varmt. Dock FÖR varmt.. Snabbis till coop, annars har jag bara sovit. Men imorgon är d lill-lördag vilket betyder att jag och min fina Jessica kör ALL IN. Taggad till tusen! Venne ifall Adam skulle haka på, men vi kör nog som vanligt förkrök hemma sen ut. Vi skulle till någon som jag inte har någon aning om vem de är, och då hjälper de ju att vara lite påverkad. Eller har jag fel? Nä trodde väl inte det. Anywayssss, ska alldeles strax slå igång Easy A! :) Gårdagen var spårad, hahaha är så tacksam för mina galna men samtidigt barnsliga vänner! ♥ Kyckling till middag sen. Nom nom! Sen ser jag väl vad kvällen bjuder på.



partyprissarna! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0