jag dansar men jag känner ingenting alls

Har precis fått upp mina nycklar ur en fucking brunn. Haha dom åkte ner igår, och Sven fick komma och hjälpa oss. Hallelujah! Dock är väl inte bandet så jävla mysigt, haha. Iallafall så har Nathalie dragit till stan me Adam, är så sjukt seg så jag stannade hemma! :) Magen kurrar som fan så ska gå till coop en snabbis, ska nog köpa med mig en godispåse. Nom nom. Sen blire att kika på tribe tills jag somnar om! Har en jävligt obehaglig känsla, precis som att nånting fattas. Men kommer fan inte på vad. Får väl helt enkelt hoppas på att godiset gör susen, och får mig på andra tankar! Ska färga håret idag osså, eftersom att mitt hår blekts av solen och nu är ljusare än hårförlängningen. Men, ska vandra till coop nu, men först ska jag be någon av mina b-rudar ringa så jag har någon att prata me under tiden. PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0