Hackad

Okej, så jag har blivit hackad. Jag erkänner. Just nu ligger jag väl och sover i min säng, bakfull och småkåt, medans nån low-life jävel sitter och har kul på min kostnad och skriver det hära inlägget. Tack! Tack som fan säger jag bara!
Har inget att skriva egentligen, ligger ju faktiskt och sover just nu men men, man måste ju låta de andra low-lifen som läser min blogg att få nåt för sig en kort stund. Så jag tänkte såhär, jag skriver en berättelse för er! Då har ni nått att göra!


Ett sjukt skämt... FEBER!

Va det bra tycker ni? Inte..? Okej, vi försöker igen...

I Norge störtade i helgen en helikopter ner i en kyrkogård. Hittills är 2000 döda hittade.

Det tar sig eller hur? Ett sista försök!

Det var en gång två äpplen i ett träd. Det ena föll ner. Moget, sa det andra äpplet.

DÄR SATT DEN! Ser ni va bra jag är på berättelser? Ser ni, eh eh? :D


All-right, thats it for me. Dethär va ju kul hörry Myy, vi får ta och göra om det snart, va säger du? :)
Glöm inte o gratta Arvid, pojkspolingen fyller ju år idag. HIPP HIPP!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0