ge mig nånting jag kan tro på

Gårdagen spenderades med Jessica, Adam & Jimmy + nå randoms, vettefan vilka dom var. Humöret under kvällen gick i dalor, men de blidde bättre när vi väl kommit hem. Fy så jag skrattade, haha! Gotta love my homies. Åkte till arjeplog ca halv 3 idag. Har alltså varit här sen halv 6 och jag är redan less. Jag vill bort. Jag vill hem. Dock har jag ju några här som är värda att dö för och de är ju king! ♥ Ikväll har jag tagit de lugnt med brudarna, och imorgon kör vi all in hoppas jag! Jag, Isa o Jea ♥ Ingen aning om vart vi hamnar eller något, men jag vet att de kommer bli bra vart vi än är. Jag har saknat knasbollarna så mycket! Nu ska jag gå och göra mig lite fika, sen slå på en film i guess.


finns inte utan er ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0