De här är för dig Pernilla!

Pernilla bäbisen klagar på att hon inte har något att göra, och då måste jag blogga tydligen. Så kastar väl in ett inlägg. Har dock ingen aning om vad jag ska skriva hehehe.. Eh. Grillade med brudarna idag! :) De var fint. Sen så har jag bara sovit bort dagen typ .. like usual. Somnar alltså kring 5,6 om nätterna och kliver iiinte upp före 3 iaf, tog mig upp kring halv 4 imorse! Var ändå duktigt. Fast egentligen inte.. Vet inte hur de blir imorgon, om mina älskade brudar slaggar hos mig och vi har någon sorts tjejkväll, eller om vi festar röven av oss. Haha! Tar dagen som den kommer helt enkelt. Men nu TYVÄRR pernilla, fick jag slut på ord. Och ska he igång en film. Men, kastar in din favorit (haha) som du kan nöta sönder! ♥



Kommentarer
Postat av: Bäbisen

Åh tack mamma! Dock vet jag inte hur jag startar ljudet på den här datorn så kan ändå inte höra :(

2011-07-12 @ 01:16:52
URL: http://pernie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0